Isolda.pl - System do zarządzania organizacją
Moduł rejestr reklamacji

Rejestr reklamacji – moduł obsługuje reklamacje, które mogą składać się z wielu kroków.
Samo zainicjowanie reklamacji może być dokonane przez klienta końcowego przez Internet lub przez uprawnionych pracowników.
Podczas tworzenia wpisu ze słownika wybiera się typ reklamacji, określa wstępnie dział, którego reklamacja dotyczy, wprowadza się temat, treść, określa się roszczenie klienta oraz dodatkowe parametry.
Operator, który przejmie rekla-mację kieruję ją do odpowiedniego managera, który już zajmuje się obsługą zgłoszenia.
Na tym etapie istnieje możliwość przypisania wielu zadań wielu pracownikom, wygenerowania wpisów do rejestru incydentów, do rejestru niezgodności i innych.
Po wykonaniu żądanych akcji – manager zamyka zgłoszenie i uzupełnia kartę reklamacji o dane wynikowe: sposób rozwiązania reklamacji, zgodny/niezgodny z roszczeniem klienta.
Informacja o reklamacji może zostać wydrukowana. Każda rekla-macja ma swój numer i serię, która jest zgodna z komórką, w której wystąpiła.
Jeżeli klient lub pracownik zgłaszał reklamację – ma możliwość monitorowania w systemie stanu zgłoszenia, podane są dane do osoby, która aktualnie zajmuje się reklamacją.
Moduł umożliwia tworzenie wydruków, zestawień i statystyk za dany okres czasu.


Klienci systemu:

Produkcja i hosting: ZETO-RZESZÓW Strony www - Strony internetowe - Aplikacje internetowe - Sklepy internetowe - Portale korporacyjne
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies[zamknij]