ISOLDA.pl dla Samorządów to wsparcie informatyczne sektora Administracji Publicznej w zakresie zarządzania dokumentami, pracownikami, planowaniem inwestycji, czy incydentami. Jest to również jedyny System informatyczny obejmujący i wspomagający takie obszary działania jak:
Dokumenty - grupowanie, zarządzanie obiegiem i procesem, autoryzacji. Kopie zapasowe, kontrola i zarządzanie udostępnianiem pism.
Pracownicy – zarządzanie strukturą organizacyjną i przynależnością działową podwładnych. Kontrola migracji.
Planowanie – monitorowanie inwestycji, szkoleń, zatrudnienia i innych. Zatwierdzanie, określanie kosztów, system przypomnień. Plany i cele krótko i długoterminowe.
Rejestry – rejestr incydentów, system powiadomienia, rejestr uprawnień pracowników do określonych zasobów.
Audyty, wskaźniki, mierniki, zadania, ankiety.
Bezpieczeństwo – backup danych, w tym dokumentów, system bezpiecznego logowania, dane na własnych serwerach z zachowaniem wszystkich wytycznych ISO 27001.