Isolda.pl - System do zarządzania organizacją
O systemie ISOLDA.pl

System ISOLDA.pl powstał ponad 5 lat temu. Początkowo była to aplikacja internetowa, która umożliwiała zarządzanie dokumentacją systemu zarządzania jakością, realizację działań doskonalących oraz posiadała możliwość prowadzenia audytów on-line.
Narzędzie to wyparło dokumentację ISO, która wcześniej funkcjonowała w postaci plików Word, udostępnionych w sieci lokalnej. Dzięki wzajemnemu powiązaniu dokumentów, audytów, wizytówek, zadań i innych obiektów – kliknięcie na odnośniku powodowało wyświetlenie szczegółów obiektu.
Istotna zmiana dotyczyła sposobu potwierdzania zapoznania się z nową wersją dokumentu. Dzięki zastosowaniu systemu – wszelkie potwierdzenia odbywały się elektronicznie. Można sobie wyobrazić, jak dużym udogodnieniem było to dla pełno-mocnika ds. ISO, szczególnie przy kilkuset pracownikach w kilku oddziałach. Automatyka pozwoliła ostatecznie wyeliminować ISO w wersji papierowej. Od tego momentu wszystkie akcje wykonywane są wyłącznie w systemie.
Z czasem potrzeby klientów zaowocowały oprogramowaniem możliwości obsługi podstawowych i bieżących dokumentów firmy: protokołów z zebrań, zarządzeń, uchwał, instrukcji, rejestrów dokumentów (przykładowo: umów), rezerwacji zasobów, dodano opcję prowadzenia zebrań, których efektem były protokoły zawierające zestawy zadań do wykonania przez grupy pracowników. Każdy pracownik zyskał możliwość potwierdzenia wykonania swojego zadania, co jest uwidocznione na zbiorczej liście zadań (widok dla osób uprawnionych). Od momentu wprowadzenia tej funkcjonalności - system zyskał zainteresowanie Najwyższego Kierownictwa wielu firm, które się do nas zgłosiły.
System zyskał wiele funkcji związanych bardziej z zarządzaniem organizacją, niż z ISO, wobec czego zmienił nazwę na „System do zarządzania Organizacją i dokumentacją ISO”.
Kolejne etapy rozwoju systemu to próba integracji systemów ISO 9001 oraz ISO 27001. W systemie pojawiają się nowe moduły: rejestr incydentów, rejestr uprawnień, szacowania ryzyka, mierniki).
Nowa wersja (2) spotkała się z dużym zainteresowaniem. Wśród klientów pojawili się: PKP PLK S.A. Warszawa, Elektrownia Stalowa Wola S.A., Mercedes-Benz Sobiesław Zasada, Grupa SPECJAŁ, ZETO-RZESZÓW, Szpital MSWiA w Rzeszowie, Szpi-tal CSK Katowice, Politechnika Rzeszowska, Centrum Kulturalne w Przemyślu oraz wiele innych firm i instytucji samorządowych.
Po 5 latach pracy systemu – rozwój nowoczesnych technologii wymusił jego przebudowę. Na podstawie naszych doświadczeń oraz konsultacji z klientami – powstała specyfikacja trzeciej wersji systemu.
Nowe możliwości trzeciej wersji, to między innymi moduły: Zarządzanie Projektami (można tu zarządzać projektami prowadzonymi wg dowolnej metodyki, np. Prince II) oraz Mo-delowanie Procesów (możliwość realizacji bieżących zadań na pod-stawie aktualnej wersji schematu blokowego procedury ISO).


Klienci systemu:

Produkcja i hosting: ZETO-RZESZÓW Strony www - Strony internetowe - Aplikacje internetowe - Sklepy internetowe - Portale korporacyjne
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies[zamknij]