System ISOLDA.pl przewiduje wiele bardzo ciekawych opcji organizacyjnych, które mogą być przydatne dla Kadry Zarządzającej:
- Protokoły z zebrań, generowanie zadań dla pracowników
Przykładem może być publikacja dokumentu z zebrania i wygenerowanie do takiego dokumentu zadań dla pracowników:
Przykładowy scenariusz:
- odbywa się zebranie, na którym uczestniczą zaproszone osoby,
- przebieg i ważne ustalenia z zebrania są notowane w protokole,
- do protokołu generuje się dowolną liczbę zadań, z których każde może być skierowane do kilku osób,
- każda osoba otrzymuje powiadomienia e-mail o zleconych zadaniach,
- po zalogowaniu się do systemu - na ekranie startowym wyświetlone są wszystkie zadania do wykonania,
- pracownik wykonuje dane zadanie, odznacza ten fakt w systemie,
- osoba zlecająca oraz inne wskazane osoby otrzymują powiadomienie o wykonaniu zadania,
- wszystkie zadania na liście głównej są odpowiednio oznaczone (w szczególności czy wszystkie osoby wykonały zadanie),
- osoby zlecające zadanie mogą je w każdej chwili zamknąć, w szczeólności po wykonaniu prac przez wyznaczone osoby.
- Publikowanie dokumentów, monitorowanie stanu zapoznania się z nimi
Kolejna funkcjonalność służy do publikacji nowych wersji dokumentów oraz rejestrowania potwierdzeń zapoznania się z nimi:
Przykładowy scenariusz:
- tworzymy nowy dokument (instrukcję, procedurę),
- dodajemy osoby, które powinny znać bieżącą treść tego dokumentu,
- zapisujemy dokument,
- oznaczone osoby otrzymują powiadomienie e-mail o nowej wersji dokumentu,
- po zalogowaniu na ekranie startowym znajdują się wszystkie nowe dokumenty, z którymi należy się zapoznać,
- pracownik po zapoznaniu się z treścią dokumentu, w jego dolnej części klika odpowiednią opcję,
- w takim dokumencie, przy nazwisku danej osoby pojawia się odpowednie oznaczenie,
- dostępne są zestawienia zbiorcze (wg dokumentów, wg osób) stanu zapoznania sie z danym dokumentem.
- Zmiana stanowiska - zmiana zakresu obowiązkowej dokumentacji
Ważnym zagadnieniem jest migracja pracowników wewnątrz organizacji. Każdego pracownika obowiązuje określony zestaw dokumentów (instrukcji, procedur, protokołów i innych) - zależnych od stanowiska czy komórki organizacyjnej. W przypadku, gdy pracownik zostaje przesunięty do innego obszaru firmy - obowiązuje go inny zestaw dokumentów. Spotykamy się tutaj z sytuacją, gdy pracownik już wcześniej zapoznał się z częścią dokumentów na nowym stanowisku pracy, a do zapoznania pozostaje jedynie ich część. System po przeniesieniu osoby do innego obszaru firmy wysyła informacje o konieczności zapoznania się jedynie z tymi dokumentami, które pojawiły się dodatkowo.