Spis funkcjonalności systemu

Struktura firmy

Struktura firmy

  • pełna wiedza na temat struktury organizacyjnej
  • historyczność zmian w strukturze organizacji
  • narzędzie informacyjno-wdrożeniowe dla nowych pracowników
Dziennik korespondencyjny

Dziennik korespondencyjny

  • ewidencjonowanie dokumentów przychodzących i wychodzących
  • monitorowanie terminów płatności i informowanie o tym fakcie
  • współpraca z urządzeniami skanującymi
Dokumenty wewnętrzne

Dokumenty wewnętrzne

  • zarządzanie dokumentami całej organizacji
  • możliwość ograniczenia dostępu do wybranych plików
  • sprawdza się w organizacjach wielooddziałowych
Zarządzanie przetargami

Zarządzanie przetargami

  • ewidencja i organizacja prowadzonych przetargów
  • wspomaga współpracę pomiędzy pracownikami konkretnego projektu
Rezerwacja zasobów

Rezerwacja zasobów

  • pozwala na prowadzenie kalendarza rezerwacji zasobów (samochody, rzutniki, sale itp.)
  • powiadamia o rezerwacji
  • umożliwia warunkową rezerwację zasobów organizacji
Wskaźniki

Wskaźniki

  • wyświetlanie danych w trybie dziennym, miesięcznym, kwartalnym, rocznym
  • pobiera dane z innych systemów
  • w jednym miejscu generuje zestawienia i statystyki
Procesy

Procesy

  • organizacja procesów obejmujących wiele kroków, które zawierają wiele zadań
  • generowanie złożonych raportów istotnych dla organizacji
Ekran startowy

Ekran startowy

  • selekcjonowanie informacji z wszystkich modułów na jednym ekranie
  • możliwość konfigurowania wyglądu wszystkich informacji
Rejestr umów

Rejestr umów

  • informacja o umowach, aneksach oraz terminie wygaśnięcia
  • współpraca ze skanerami
  • podpinanie do umowy wielu aneksów
Plany roczne

Plany roczne

  • planowanie i tworzenie statystyki zestawień inwestycji, szkoleń oraz zatrudnienia
  • kontrola osób zarządzających nad kosztami organizacji w skali globalnej
Rejestr uprawnień

Rejestr uprawnień

  • uprawnienia pracowników do zasobów firmy
  • ewidencja upoważnień do przetwarzania danych osobowych
  • wykaz informacji i uprawnienia do dokumentacji firmy
Ankiety

Ankiety

  • wysyłanie ankiet do pracowników lub klientów na e-maila
  • wysyłanie anonimowych sondaży
  • pełna analiza wyników wysyłanych ankiet
Mapa produktów

Mapa produktów

  • szybki dostęp do danych internetowej mapy prezentujący produkty, towary, klientów
  • dane są prezentowane w formie czytelnej mapy Google
Rejestr uprawnień

Rejestr uprawnień

  • umożliwia zlecanie i planowanie zadań oraz potwierdzenie ich wykonania
  • ostrzega przed upływem terminu danego zadania
  • wielopoziomowa akceptacja wykonania zadań
Zarządzanie projektami

Zarządzanie projektami

  • komunikacja w zakresie realizacji poszczególnych wykonywanych projektów
  • zarządzanie projektami, zadaniami, czasem pracy
Audyty

Audyty

  • obsługuje wszystkie systemy, w tym ISO 9001, 27001, 14001, HACCP
  • usprawnia przeprowadzanie audytów
Działania doskonalące

Działania doskonalące

  • zarządza działaniami doskonalącymi, będącymi efektem audytów, wpisów ręcznych z rejestru incydentów oraz innych źródeł
  • eliminuje formę papierową
Rejestr incydentów

Rejestr incydentów

  • rejestracja incydentów, które są klasyfikowane i przekształcane na zadania lub działania doskonalące
  • przypomina o zleconych usterkach/zadaniach
Ochrona danych osobowych

Ochrona danych osobowych

  • proste generowanie i zarządzanie upoważnieniami do przetwarzania danych osobowych w formie papierowej i elektronicznej
  • pełna inwentaryzacja i nadzór nad zbiorami zawierającymi dane osobowe
Zarządzanie ryzykiem

Zarządzanie ryzykiem

  • identyfikacja, analiza i ewaluacja ryzyka
  • planowanie postępowania z ryzykiem
  • skutki i prawdopodobieństwa generowane na bieżąco

Z naszego rozwiązania korzystają już m.in.

  • Moduły
  • Moduły
  • Moduły
  • Moduły

Potrzebujesz szczegółowych informacji ?